25 Apr 2022

Perspektif: Memahami Pelanggan Dan Pilihan Stesen Minyak Pelanggan

Penyelidikan berterusan Chevron dalam bidang ini dengan syarikat penyelidikan antarabangsa telah menunjukkan bahawa untuk 2021, 4 faktor teratas yang mempengaruhi keputusan pelanggan adalah:-

  • Lokasi / Rangkaian Stesen
  • Kualiti Bahan Api
  • Pengalaman Pelanggan
  • Ganjaran

Dalam laporan Q4 2021 baru-baru ini, kami mendapati bahawa kualiti bahan api dan pengalaman pelanggan di stesen menjadi faktor yang lebih penting bagi pelanggan apabila memutuskan stesen minyak mana yang mendapat perniagaan mereka.

Faktor yang mempengaruhi pemilihan stesen minyak oleh pelanggan

Mal_1.jpg Klik disini untuk maklumat lanjut Peluang Perniagaan Francais Stesen Minyak.

Mal_2.jpg

Mal_3.jpg

Mal_4.jpg Garis panduan “Customer First” (CF) dan “Image First” (IF) kami akan membantu anda mencapainya.

Mal_5.jpg Ingat bahawa kami mempunyai program “Caltex Most Wanted Restrooms” yang sedang dijalankan. Tarikh akhir penyerahan telah dilanjutkan kepada 31 Mei 2022. Untuk butiran lanjut, sila hubungi RBC atau BMBC anda.

Mal_6.jpg

Mal_7.jpg

Mal_8.jpg Lawati stesen yang diperakui GreenRE Platinum di R&R Ayer Keroh Arah Utara & Arah Selatan untuk lebih memahami perkara ini.

Mal_9.jpg Untuk nasihat atau bantuan, hubungi pakar NFR - Brian Siew atau RBC / BMBC anda untuk mendapatkan lebih banyak idea NFR.