01 Jun 2024

Pengemaskinian Program “Booster” MYSubsidi 2024

03_Booster_MY.png

Chevron Malaysia ingin mengakui dan mengucapkan terima kasih kepada semua stesen atas sokongan mereka terhadap Program MYSubsidy Booster 2024. Rujukan dari stesen ini menunjukkan komitmen semua orang untuk memberi perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan komersial kami.

Pendaftaran pelanggan anda untuk SKDS akan memberi manfaat kepada stesen anda kerana anda akan menjamin mereka sebagai pelanggan berulang jangka panjang yang stabil. Di samping itu usaha anda juga akan mendapat banyak rebat dan hadiah daripada Chevron semasa anda menunggu untuk meraih ganjaran pelanggan SKDS berdaftar mengepam di stesen anda.

Sekalung tahniah diucapkan kepada pihak pengurusan dan kakitangan Caltex Malim Jaya Service Station yang telah menghantar sebanyak 18 rujukan sejak permulaan program.

Kami juga mengambil kesempatan untuk mengetengahkan stesen-stesen berikut yang telah membawa 5 dan lebih rujukan semasa program ini.

  • Caltex Malim Jaya Service Station
  • Wan Hong Service Station Sdn Bhd
  • Caltex (Muar) Sdn Bhd
  • DT & T Express Station Sdn Bhd
  • Stesen Minyak Bera
  • Bee Guan Service Station
  • BBSS Oils Sdn Bhd
  • TL Bintang Maju Sdn Bhd
  • Serom Seni Sdn Bhd

Nota penting kepada semua Rakan Niaga adalah supaya mengingati untuk menyatakan nama stesen anda dengan betul di dalam Bahagian Rujukan mengikut Terma & Syarat program. Untuk maklumat lanjut, sila rujuk e-mel terkini daripada Retail Malaysia.